Lokalturist2

Merhaba,

Biz Dilhan ve Merve. Ailelerimizin dostluğu sayesinde çocukluğumuzdan beri birbirimizi tanıyoruz. Kendi imkanlarımızla gezdiğimiz yerleri ve deneyimlerimizi 4 yıldır lokalturist hesabından paylaşıyoruz.

Merve-Lokalturist2

Gezilerimizi planlarken lokal mekanları seçmeye özen gösteriyoruz. Hatta orada yaşayan bir arkadaşımız varsa ondan tavsiyeler alıyoruz. Bir blog açma fikri annelerimizle birlikte yaptığımız Viyana-Budapeşte gezisi sırasında aklımıza geldi. Ama ne yazık ki o günden sonra birlikte bir gezi yapma şansımız olmadı. Olumlu tarafından bakarsak bu durum hesabımızda daha çok şehir ve deneyim paylaşmamıza neden oldu.

Lokalturist

Sırt çantasını alıp gezen tiplerden değiliz. Genelde tatil planlarımızı önceden yapıyoruz. Hava yolu şirketlerinin kampanyalarını takip ediyoruz. Dilhan kurumsal hayatını sürdürürken her tatil imkanını gezi fırsatına çeviriyor. En büyük hayali ise bir koalaya sarılmak. 🙂

Dilhan-Lokalturist2

Bense 3 yıl önce İstanbul’daki hayatımı bırakıp yeni bir maceraya atıldım. Eşimle birlikte Katar’a yerleştim. Farklı kültürlerin içinde ortama ayak uydurmaya çalışıyorum. Katar’da olduğum süre içinde Asya ülkelerini gezme fırsatı yakaladım.

İkimizde gezmeyi çok seviyoruz. Herkesin yaşadığı şehirde bile bir turist gibi meraklı ve keşfetmeye hevesli olması gerektiğini düşünüyoruz.

Merve-Lokalturist

İyi ve kötü anılarımız.

Dilhan: Lviv’de cüzdanımı çaldırmıştım ilk günden. Kötü anı denince aklıma ilk bu geliyor. Sonra biraz daha düşünce yine Lviv’de mahsur kalışım aklıma geldi. Uçuşumuzun olduğu gün kar fırtınası çıktı, her yer bembeyaz oldu. Havaalanına gittiğimizde uçuşumuzun iptal olduğunu öğrendik ve şehir merkezine uzak bir otelde konaklatıldık. Vaktin hiç geçmediği bir gündü. Bunca şeye rağmen Lviv’i sevmiştim.

Merve: Benim unutamadığım gezi Tayland. Fil barınağına gittik filleri besledik, yıkadık. İnanılmazdı. Monkey Hill’de kedi besler gibi maymunlara fıstık verdik. Unutulmaz anlardı benim için. Kötü anı olarak iki haftalığına geldiğim İstanbul’da Doha uçuşlarının iptal edilmesiyle Mart ayından beri mahsur kalmamı söyleyebilirim.